BTW-verhoging, prijzen ongewijzigd.

Sinds 01-10-2012 is het BTW percentage omhoog gegaan van 19% naar 21%. Perfectkeur heeft besloten om de consumentenprijzen tot eind 2012 te handhaven. De verhoging wordt dus niet doorberekend in de uiteindelijke prijzen van onze producten.

Aan het einde van dit jaar zullen wij opnieuw overwegen of de gestegen kosten, door ondermeer de BTW verhoging en de oplopende benzineprijzen, moeten leiden tot een prijscorrectie. Uiteraard laten wij u dit vroegtijdig weten.

Voor informatie over de consumentenprijzen kijk op www.perfectkeur.nl
Wilt u een prijzenoverzicht ontvangen voor de zakelijke markt, mail dan even naar verkoop@perfectkeur.nl

 

NIEUW: Opdrachten inplannen, rapportages en facturen in uw eigen beveiligde online omgeving.

Perfectkeur blijft innoveren. Om u optimaal van dienst te zijn hebben wij de afgelopen maanden hard gewerkt aan de verbetering van ons planningsysteem. Dit heeft geresulteerd in een innovatief systeem wat u als klant veel gemak kan bieden. U kunt voortaan inloggen via onze website, waar u realtime uw opdrachthistorie, rapportages en facturen kan inzien. Daarnaast kunt u hier opdrachten invoeren en deze, indien u dat wenst, direct zelf inplannen!

Opdrachthistorie:
U kunt realtime, 24 uur per dag, de status van uw opdrachten en opdrachthistorie online terugvinden. Heel overzichtelijk bieden wij u de mogelijkheid om rapportages en facturen van reeds uitgevoerde opdrachten terug te vinden.

Opdrachten invoeren:
U kunt nu online realtime, 24 uur per dag, uw opdrachten of opdrachten die via u verlopen invoeren. Vanuit uw eigen omgeving, kunt u op het moment dat het u goed uitkomt de opdracht ingeven. Wij weten dan de de opdracht aan u gekoppeld

Zelf online inplannen:
Wilt u zelf met uw klant afstemmen wanneer de keuring plaatsvindt? Dat kan vanaf heden. U voert de opdracht in en kiest voor de optie om de opdracht direct in te plannen. U krijgt dan een tiental suggesties voor de eerst komende planningsdata en tijd. U maakt de keuze die u het beste uitkomt. De opdracht staat dan direct in onze planning.

Nieuwe innovatie, zelfde service:
Uiteraard veranderen wij niets aan onze service of bereikbaarheid. Wij hebben deze nieuwe mogelijkheden gemaakt voor de klanten die daar behoefte aan hebben. Wanneer u liever telfonisch of per email uw opdrachten wilt geven, is dat uiteraard gewoon mogelijk!

Hoe kan ik inloggen?
Op onze website vindt u voortaan in de hoofdnavigatie een duidelijk optie ‘inloggen’. Hier vindt u verder uitgelegd hoe u de eerste keer kunt inloggen.

Om direct in te loggen in uw eigen omgeving, klikt u hier.

 
Zoals u misschien wel weet verstrekken wij al een aantal jaren ons ‘Perfect Businesspakket’ met zakelijke informatie, promotiematerialen, raamposters, consumentenfolders en bijbehorende folderdisplays.

Met behulp van deze materialen kunt u deze diensten onder de aandacht brengen van uw klant. U kunt dit pakket aanvragen door hier te klikken.

Actie: U ontvangt tijdelijk 3 sets waterbespaarders gratis bij uw informatieaanvraag.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.