Perfectkeur goes back to school…
Perfectkeur gaat terug naar school…
Om onze klanten van dienst te zijn gaan we ver. Heel ver. Zo hebben we de afgelopen jaren met veel succes een Engelstalige rapportage geïntroduceerd. Een Engelstalige bouwkundige keuring, de home inspection, met een Engelstalig rapport.
Maar we willen graag verder gaan dan alleen een rapportage in het Engels. We willen ook dat onze klanten perfect bediend worden door inspecteurs en de mensen van de afdeling planning. En daarbij is communicatie van groot belang.
Tijdens de keuring betreft dit de communicatie die u als klant net even de gelegenheid geeft ook wat extra gedetailleerde toelichting te krijgen op de gebreken die wij waarnemen. Het correct beantwoorden van vragen tijden een bouwkundige keuring en een uitleg van begrotingen en constateringen als die er na het uitbrengen van de keuring nog zijn.
Voor de afdeling planning betekend goede communicatie het correct opnemen van gegevens, namen, adressen en betrokken partijen. Essentieel en voorkomt heel veel fouten en ergernis tijdens het verdere verloop van het proces.
Daarom hebben we onze inspecteurs en onze afdeling planning terug naar school gestuurd. De komende maanden worden ze bijgeschoold in het Engels. Een avondje per week in de schoolbanken, maar met als doel het nog beter bedienen van u als onze klant.
Perfectkeur goes back to school…
We go to great lengths to serve our customers the best we can. Thus in the last few years we have launched an English version of our reports, with great success! Our architectural inspection, that we call the home inspection, with a report completely in English.
Quite frankly, we wanted to go further than only a report. Our goal is the best service, from our inspectors to our planning department. As you can probably tell clear communication is a major part of our job. During the inspection it is communication that gives you, as a customer, the opportunity to give detailed information on the weaknesses we observe.
Besides that we also want to give answers to the questions you might have for us after the completion of the inspection. Questions might concern an explanation of the budgets or could be related to the observations that we have made.
For our planning department good communication is about correctly registering your information; names, addresses and involved parties. Noting your information properly is essential and prevents a lot of errors and annoyances during the process.
For that reason we have decided to send our inspectors and planning department back to school. They will be studying English in the coming months. One evening a week behind a school desk, with the purpose of giving even better service to you as a customer.