Nieuw van Perfectkeur

Het GrOte Besparen

Energiebesparen. We kunnen en willen er niet meer omheen. Daarom wil Perfectkeur samen met makelaars en financieel adviseurs in iedere regio in Nederland hiermee aan de slag!

Dat biedt niet alleen kansen voor u als ondernemer, maar het helpt bovendien uw klanten op weg met de verduurzaming van hun woning. Hoe dat werkt, leest op deze pagina.

  • Regionaal
  • Klantgericht
  • Met Perfectkeur

Het GrOte Besparen

Uniek concept

Meer over het GrOte Besparen

Image
Durf GrOte stappen te zetten

Dit is echt iets voor úw klanten

Er is het ‘normale’ besparen. Dat doe je door de thermostaat lager te zetten, radiatorfolie te plaatsen of een tochtstrip aan te brengen. Dat is allemaal heel goed, maar Perfectkeur gaat voor het GrOte Besparen.

Dat wil zeggen, écht stappen zetten richting een duurzame woning.

Image
Besparen doe je samen

Samenwerking in iedere regio

De campagne ‘Het GrOte Besparen’ is gericht op regio’s. Perfectkeur wil dit samen met makelaars en financieel adviseurs in die regio’s oppakken. Het idee is simpel: Perfectkeur organiseert de gehele campagne in de regio en deelnemende partners vangen de aanvragen op.

Hoe actiever de partners met de campagne aan de slag gaat, des te meer voordeel ze er uit halen.

Image
Omzetkansen

Verduurzamen is het nieuwe verhuizen

De campagne ‘Het GrOte Besparen’ levert een voordeel voor alle betrokken partijen op. Maar dat begint bij de voordelen voor uw klant die zijn woning gaat verduurzamen:

  • Lagere energielasten
  • Stijging woningwaarde
  • Meer wooncomfort
  • Aantrekkelijke financiering
Ja, ik doe mee

Tip: Doe mee met minimaal 5 collega's in uw regio

Voordelen voor iedereen

Dit is waarom u mee zou moeten doen…

Het GrOte Besparen is een initiatief van Perfectkeur om samen met makelaars en financiële tussenpersonen in meerdere regio’s een marketingcampagne te voeren. Het doel is om bestaande en nieuwe klanten van de partners te doen bewegen om hun woning te gaan verduurzamen.

De maatwerkadviezen die hiervoor nodig zijn, worden door Perfectkeur verzorgd. De financiering verloopt via de financieel adviseurs. En levert dit nieuwe verkoopkansen op, dan is de makelaar aan zet. Lees verder over de voordelen voor de partners van deelname aan ‘Het GrOte Besparen’…

Image
K(l)ant en klaar!

Wij de campagne, u het klantcontact

Als initiatiefnemer van het GrOte Besparen zorgt Perfectkeur voor de campagne. Deze bestaat uit:

  • Website met eigen regio-pagina
  • Promotiemateriaal voor in het kantoor
  • Alles voor sociale media
  • Online campagne op o.a. Facebook

Hoe meer deelnemers er in een regio meedoen, des te groter kan de campagne worden.

Werk samen met minimaal met vijf tot tien collega’s uit uw regio om het GrOte Besparen goed zichtbaar te maken.

Ieder draagt zijn deel bij

Samen maken we de campagne mogelijk

Image
Ieder zijn deel

Bijdrage per partner bedraagt € 500,-

Om de campagne mogelijk te maken is uiteraard een budget nodig. Dat brengen de partners samen bij elkaar. Hoe meer partners in een regio meedoen, des te meer zichtbaarheid via online en offline promotie gegenereerd kan worden.

De gehele coördinatie, de media-inzet en alles er omheen, wordt verzorgd door Perfectkeur.

Ik meld me aan

Pas nadat voldoende deelnemers meedoen, kan de campagne starten.

  • Bijdrage per partner €500,- excl. btw
  • Nu aanmelden is vrijblijvend
  • Na aanmelding volgt contract
  • Perfectkeur coördineert alles
  • Volledig transparant in kosten
  • Gezamenlijke doelstelling
  • Meer partners is meer zichtbaarheid
  • Minimale campagneduur is 3 maanden
  • In gezamenlijk overleg te verlengen

Veelgestelde vragen

Alles wat u moet weten over
Het GrOte Besparen

Iedereen praat over verduurzaming en energie besparen. Maar niet iedereen komt in actie. Met deze campagne wil Perfectkeur en de partners consumenten in beweging brengen door ze een perspectief te bieden. Door deze beweging gaan de partners daar ook de vruchten van plukken. Of het nu is voor een financieel advies of het feit dat mensen besluiten te verhuizen.

Daarnaast laat je als marktpartijen zien dat je actief betrokken bent. Daarmee bouw je aan de relatie met je klanten. Je activeert ze als het ware. Op de langere termijn is zal dat ook zijn vruchten afwerpen.

Campagne voeren kost geld. Maar doordat we dit met meerdere partijen doen (we hebben er immers allemaal voordeel bij), kunnen de kosten verdeeld worden. Bovendien is de gehele organisatie en coördinatie in handen van Perfectkeur. Zo kunt u campagne voeren zonder dat het u veel tijd kost.

Jazeker is dat zo. In de basis wordt een pakket aangeboden van flyers, een website en een advertentiecampagne op sociale media. Maar indien u (en uw mede-partners) in de regio aanvullende media-inzet wilt, dan is dat mogelijk. Uiteraard gaan we van start in meerdere regio’s en is het voor de organisatie van belang dat e.e.a. overzichtelijk blijft.

Voorbeeld: u wilt in uw regio adverteren in de huis-aan-huis-krant. Dan kunnen we in overleg besluiten om de campagne uit te breiden of een deel van het online budget in te zetten.

Ja, dat is mogelijk. U heeft dan wel een klein budget of u moet besluiten dit verder aan te vullen. In ieder geval krijgt u dan nog steeds de ondersteuning vanuit Perfectkeur voor uw campagne.

Nee, er mogen ook meer kantoren meedoen in één regio. Het grote voordeel is dat dan meer budget beschikbar komt.

Let er dan wel op dat het wat lastiger is om consumenten naar de deelnemende kantoren te leiden vanuit bijvoorbeeld de website. Er komt dan immers een langere lijst van deelnemende kantoren.

Nee, nu aanmelden verplicht nog tot niets. We verzamelen per regio de deelnemende partners en maken dan voor iedereen een definitief ‘deelnamecontract’ op. Pas na ondertekening hiervan, is deelname definitief.

Na het tekenen van het definitieve deelnamecontract, worden de facturen verzonden. Pas zodra de betalingen van de partners binnen zijn, kan de campagne starten. De coördinatie hiervan ligt bij Perfectkeur.

Aanmelden Het GrOte Besparen

Uw naam(Vereist)
Als u met meerdere partners gaat samenwerken, geef dan hier de regio aan.