Het GrOte Besparen
Energiebesparen. We kunnen en willen er niet meer omheen. Daarom wil Perfectkeur samen met makelaars en financieel adviseurs in iedere regio in Nederland hiermee aan de slag!
Dat biedt niet alleen kansen voor u als ondernemer, maar het helpt bovendien uw klanten op weg met de verduurzaming van hun woning. Hoe dat werkt, leest op deze pagina.
- Regionaal
- Klantgericht
- Met Perfectkeur
Uniek concept
Meer over het GrOte Besparen
Voordelen voor iedereen
Dit is waarom u mee zou moeten doen…
Het GrOte Besparen is een initiatief van Perfectkeur om samen met makelaars en financiële tussenpersonen in meerdere regio’s een marketingcampagne te voeren. Het doel is om bestaande en nieuwe klanten van de partners te doen bewegen om hun woning te gaan verduurzamen.
De maatwerkadviezen die hiervoor nodig zijn, worden door Perfectkeur verzorgd. De financiering verloopt via de financieel adviseurs. En levert dit nieuwe verkoopkansen op, dan is de makelaar aan zet. Lees verder over de voordelen voor de partners van deelname aan ‘Het GrOte Besparen’…
Werk samen met minimaal met vijf tot tien collega’s uit uw regio om het GrOte Besparen goed zichtbaar te maken.
Ieder draagt zijn deel bij
Samen maken we de campagne mogelijk
- Bijdrage per partner €500,- excl. btw
- Nu aanmelden is vrijblijvend
- Na aanmelding volgt contract
- Perfectkeur coördineert alles
- Volledig transparant in kosten
- Gezamenlijke doelstelling
- Meer partners is meer zichtbaarheid
- Minimale campagneduur is 3 maanden
- In gezamenlijk overleg te verlengen
Veelgestelde vragen
Alles wat u moet weten over
Het GrOte Besparen
Iedereen praat over verduurzaming en energie besparen. Maar niet iedereen komt in actie. Met deze campagne wil Perfectkeur en de partners consumenten in beweging brengen door ze een perspectief te bieden. Door deze beweging gaan de partners daar ook de vruchten van plukken. Of het nu is voor een financieel advies of het feit dat mensen besluiten te verhuizen.
Daarnaast laat je als marktpartijen zien dat je actief betrokken bent. Daarmee bouw je aan de relatie met je klanten. Je activeert ze als het ware. Op de langere termijn is zal dat ook zijn vruchten afwerpen.
Campagne voeren kost geld. Maar doordat we dit met meerdere partijen doen (we hebben er immers allemaal voordeel bij), kunnen de kosten verdeeld worden. Bovendien is de gehele organisatie en coördinatie in handen van Perfectkeur. Zo kunt u campagne voeren zonder dat het u veel tijd kost.
Jazeker is dat zo. In de basis wordt een pakket aangeboden van flyers, een website en een advertentiecampagne op sociale media. Maar indien u (en uw mede-partners) in de regio aanvullende media-inzet wilt, dan is dat mogelijk. Uiteraard gaan we van start in meerdere regio’s en is het voor de organisatie van belang dat e.e.a. overzichtelijk blijft.
Voorbeeld: u wilt in uw regio adverteren in de huis-aan-huis-krant. Dan kunnen we in overleg besluiten om de campagne uit te breiden of een deel van het online budget in te zetten.
Ja, dat is mogelijk. U heeft dan wel een klein budget of u moet besluiten dit verder aan te vullen. In ieder geval krijgt u dan nog steeds de ondersteuning vanuit Perfectkeur voor uw campagne.
Nee, er mogen ook meer kantoren meedoen in één regio. Het grote voordeel is dat dan meer budget beschikbar komt.
Let er dan wel op dat het wat lastiger is om consumenten naar de deelnemende kantoren te leiden vanuit bijvoorbeeld de website. Er komt dan immers een langere lijst van deelnemende kantoren.
Nee, nu aanmelden verplicht nog tot niets. We verzamelen per regio de deelnemende partners en maken dan voor iedereen een definitief ‘deelnamecontract’ op. Pas na ondertekening hiervan, is deelname definitief.
Na het tekenen van het definitieve deelnamecontract, worden de facturen verzonden. Pas zodra de betalingen van de partners binnen zijn, kan de campagne starten. De coördinatie hiervan ligt bij Perfectkeur.